Praktisk info
Du træffer os alle hverdage i lægehuset, enten ved telefonisk henvendelse, ved personlig fremmøde eller via vores hjemmeside www.torvelaegerne.dk.
Hvis din henvendelse drejer sig om tidsbestillinger, som ikke er akutte, kan du med fordel booke tiden online.
Hvis din henvendelse drejer sig om medicinbestilling bedes du i god tid bede om fornyelse online enten via vores hjemmeside eller app MinLæge. Der opleves ofte MEGET travlhed på telefonen ml. 8-9, så drejer dit opkald sig om medicinbestilling, som ikke kan klares online bedes du vente med at ringe til efter kl. 9. Telefonen er åbent indtil kl. 12 mandag til fredag.
Efter kl. 16 ved akut opstået sygdom kontaktes lægevagten i Region Midt på tlf. 70113131.
Sovemedicin og stærk smertestillende medicin kan kun ordineres eller genbestilles ved personligt fremmøde.

Brug ikke mail-kontakt til lægen når det drejer sig om akutte problemstillinger.
Vi arbejder med tidsbestilling- dvs. man kontakter os for en konsultation. Almindeligvis afsættes 15 minutter til en konsultation.
ATTESTER TIL KOMMUNEN ELLER FORSIKRING- skal altid bookes ved personlig kontakt til sekretæren, da det er vigtigt tiden sættes korrekt af.

Vi forsøger at tilrettelægge vores arbejde, så der ikke opstår unødvendig ventetid, men forskellige forhold kan gøre at vi ikke altid kan overholde tidsplanen. Når du booker en tid om det er online eller gennem os, er det vigtigt vi ved, hvad du ønsker at tale med os om og derfor vil du blive spurgt ind til dette i forbindelse med din tidsbestilling.
Hvis du er i tvivl om tidsbehovet i forbindelse med en konsultation, så RING og bestil en tid i stedet for at booke en tid online.

Telefontid v. læge
Hver dag ml. 08.00-08.45 kan du tale med en læge omkring korte spørgsmål. Det er ikke muligt at tale med en specifik læge.

Ved ankomst i klinikken

Når du ankommer til klinikken skal sygesikringsbeviset registreres ved at du skanner stregkoden ved kortlæseren på velkomstskærmen i klinikken. Du vil på skærmen få at vide, hvilken etage du skal tage plads på.


Registrering af dit sundhedskort har 2 funktioner:

  1. Det bliver registreret i vores EDB system at du er ankommet. Så kan vi se du
    er klar til at blive kaldt ind.

2. Når kortet registreres kan sygesikringen se at du har været her. Det bruges til kontrol af lægehuset. Hvis kortet ikke registreres vil vi ikke blive honoreret for vores arbejde.